idamartinakarlsson

I DON'T NEED A MAN TO MAKE ME FEEL GOOD I GET UP BEING FREE

Publicerad 2010-04-22 21:13:14 i

Ååh, jag sitter och kollar på ishokey nu medan jag skriver samtidigt. Det är så spännande! Djurgården - HV71.
Men jag tänkte skriva lite kort om dagen. Jag hade två prov idag. Först matte nationella problemlösning. Och jag tycker det var väldigt svårt, jag trodde det skulle vara mycket lättare. Men jag tror och hoppas på att jag kammar ihop ett G åtminstone. Det är bara att hoppas! : )
Det andra rovet jag hade var också i matte, men muntligt. Och det gick super. Eller, det kändes i alla fall jätte bra! Och jag gjorde även en MVG uppgift. Så det kändes bra. Just nu känner jag att jag bara vill se resultatet!
Efter skolan idag traskade jag hemmåt, och jag har kollat på Skärgårdsdoktorn och stor städat. Jag skulle ju göra det, storstäda, för att jag skulle få Skärgårdsdoktorn smalingsboxen. Så jag hade inget val, men jag gör nästan vad som helst bara för att få den. Och i helgen ska vi besälla den! Och appropå Skärgårdsdoktorn. Hör och häpna! Det ska komma en säsong 4 av serien. Jag är överlycklig!! En helt ny säsong, Wilma har blivit större, aksnke träffat kille och ååh, jag längtar. Och jag har bevakning nu, så jag får ett mail när den har kommit! : ) I can't wait!!
Nu är klockan nio, jag läre nog hoppa in i duschen. Men först måste jag kolla klart på matchen och se hur det slutar, om det blir förlängning nu igen eller inte. Och jag antar att matchen slutar vid halv elva eller någontign liknande. Men det spelar ingne roll, jag ska se den! Men jag ska hinna duscha också, jag vet inte rirkigt hur jag tänkte nu. Om jag inte dushcar imorgonbitta. VI får väl se hur jag gör!
Imorgon börjar jag kvart i tolv och slutar kvart i ett, och vi har endast idrott vilket faktiskt är riktigt kul! FFFFFAAAAAANNNN, nu gjorde HV71 mål. Nu står det 3 -3. Nej, nu är det för spännande, dvs nu är det slutpratat. Jag måste återgå till matchen.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela