idamartinakarlsson

I LOVE THAT GIRL

Publicerad 2010-04-30 14:30:37 i

Idag blev jag hemma. Jag mår bättre, men det är bättre att jag är hemma och verkligen känner mig bra. Speciellt idag, när det är Valborg. Jag har faktiskt ingenting planerat. Jag vet i alla fall att vi ska äta lite middag här ikväll, när Bosse kommer. Senare vet jag inte om man kanske drar ut eller någonting, kanske bara blir hemma och tittar på tv, spelar spel eller pluggar. Jag har som sagt ingenting planerat. Och nästan alla jag känner ska ju dricka, vilket jag tycker är väldigt onödigt, men det är jag det. Men vi får väl se vart kvällen tar mig.
Jag har legat och kollat på tv hela dagen hitills. Och nu har jag precis strykt en massa nytvättade kläder, och nu väntar dom på att bli ihopvikta och instoppade i garderoben. Så det ska jag göra. Och efter det läre jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig, för klockan halv sex ska vi hämta upp Bosse som kommer med tåget och dås ka vi samtidigt lämna in min engelska uppgift. Så den måste jag göra klart och jag måste även läsa ur min bok, jag har ränkat ut att jag måste läsa hela två hundra sidor bara idag, eftersom att jag inte läste igår. Men det ska jag vä'l försöka göra, försöka.
Men nu ska jag fixa lite med kläderna och städa lite.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela