idamartinakarlsson

I THOUGHT YOU WHOULD ALWAYS BEE MINE

Publicerad 2010-04-17 16:49:45 i

Jag drog ner på stan en sväng med mamma och Bosse, som jag sade att jag vela. Så vi gick och kollade på Ombonat och sedan satt vi oss på TeWés och tog en fika. Jag åt min frukost, en grillad foccatia, coca-cola och en budapest bakelese. Riktigt gott var det, det satt perfekt i magen.
Sedan tog vi bilen ut till Maln, kollade lite på fina hus och bara njöt av utsikten och helt plötsligt så började det regna. Så vi åkte till Ica MAXI isället för att köpa lite gotta till kvällen och sedan körde mamam hem mig. Så nu har pappa och jag ätit middag, potatis, köttfärsbiffar med fetaost i och rödvinsås. Riktigt gott var det också! Men jag rokade inte så mycket för jag var så mätt sedan TeW'es.
Nu har pappa lagt sig för att vila middag, och jag ska stryka, vika och lägga in lite nytvättade kläder. Sedan ska jag nog kolla på kläder på internet som jag egentligne tänkte göra förut. Och aksnke om jag hinner att jag sätter mig på balkongen och solar lite. Jag aksnke t o m ska börja med det, innan solen går bort igen. Ja, så får det nog bli faktiskt!
Senare ikväll blir jag bara hemma med pappsen, ska kolla på Millenium och Körlaget, och äta en massa gotta.


Det är helt sjukt, om åtta veckor tar
vi examen. Vi går ut nian. Vi började
ju nyss nian. Vi började ju nyss sjuan.
Hur kan tre år gå så fort? Om fyra och
en halv månad börjar vi gymnasiet.
Och då går vi där tre år, sedan är man
helt plötsligt vuxen, man ska klara sig
på egen hand, man flyttar hemifrån.
Jag förstår inte, jag vill inte förstå.
Jag tycker det är läskigt..
(Ursäkta bilden, en flumbild från examen i åttan)







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-17 18:34:23

men finis !!!!!

och jag älskar din klänning, den ser fan skitdyr ut :O!! va kosta den? xd ;)

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-17 19:13:40

Nej, du är finis! :D

Jag älskar den, jag köpte den på Indiska för 399 kr tror jag! :D <33

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-18 20:36:57

åhh skitfin! :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela