idamartinakarlsson

I TOUGHT YOU WOULD ALWAYS BEE MINE

Publicerad 2010-04-01 16:24:30 i

Idag är det den 1 april, det är skärtorsdag, men inte vilken torsdag som helst. Det är Karins torsdag, det är Karins dag idag! Hon fyller nämligen år min Karin! Hela 15 år! Grattis till världens bästa Karin! Ha en super duper bra dag! :)
De enda lektionerna som jag har haft idag är slöjd och NO. På slöjden blev det bara till att slappa och renskriva svenskan, eftersom att Bobbo är i Umeå och pluggar så skulle vi ha äckliga Janne. Men jag sade att Bobbo måsta vara där för att jag skulle kunna göra det jag skulle göra, så vi bara satt. Och efter det skulle jag och Petra sitta i caféterian. Och vi har ätit så mycket! Så efter att vi haft NO provet sista timmen så trodde jag ett tag att jag skulle rulla hem.
Jag kom hem för ungefär en timme sedan och sitter just nu och svettas ihjäl. Jag har mjukisbyxor, tjocktröja och mössa. Så det är en aning varmt, plus att jag tror att elementet är på högsta grad, jag ska kolla.
Ikväll ska vi lyxa till det en aning och äta goda grekiska biffar, med klyftpotatis, sås och grekisksallad. Det ska bli så otroligt gott!
Föresten så har jag fyra roliga saker att berätta! För det första så har jag fått en gitarr av min käre brorsa. Han är för bra! Han har spelat gitarr förut i kanske två-tre år, men nu hade han tröttnat och gav den till mig isället. Han är så snäll min bror! Den andra bra saken är att nu ska Bosse hjälpa mig att börja spela gitarr. Han spelar ju med i ett band och spelar elgitarr eller va det nu är, men kan även vanlig gitarr. Så det är ju super duper bra! Då kanske jag har chans att höja mig till ett VG i musiken ändå. Vi ska öva/lira stenhårt! Och den tredje och sista roliga saken är att pappa ringde igår och berättade att jag har kommit in på Hotell- och restaurang linjen, preliminärt. Så nu är det bara och kämpa på, och höja mig eller stå kvar på samma betyg som jag har nu, så kommer jag nog in! Härligt! : ) Och den fjärde saken jag har att berätta är att jag fick ett påskägg och hunda kronor av mamma idag. Mammsen då, jag älskar dig.
Men nu ska jag röja undan på mitt rum, det är en aning stökigt. Och sedans ka jag ringa till Karin och höra hur hennes dag har varit hitills och vad hon har fått för fint i present.


Idag är det ingen vanlig dag,
nej för det är Karins födelsedag,
hurra hurra hurra hurra hurra hurra!
Ha en bäst födelsedag nu Karin,
jag älskar dig. <3







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-01 21:37:36

tack ida! <33333

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-02 00:47:25

Jag hoppas du hade en bra födelsedag och att du fick fina saker, jag kanske ringer dig imorgon om jag kommer ihåg och hinner! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela