idamartinakarlsson

I WANT YOU SO BAD IT'S MY ONLY WISH

Publicerad 2010-04-16 14:52:56 i

Igår hann jag aldrig blogga, men jag var som vanligt i skolan. Och efter det stack jag på stan, hem och sedan till Jannike. Och sedan även hem igen då.
Och idag har varit en kort dag. Vi började med att ha NP i matte. Och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Det kändes i alla fall vädligt bra. Så nu är det bara att hoppas! : )
Efter det hade vi a-pass och idrott. Sedan promenerade jag hem och har varit hemma i ungefär snart två timmar. Just nu dunkar jag musik och ska snart ringa Jannike. Vi sade tidigare i veckan att idag, fredag, skulle vi sätta oss på cyklarna, cykla någonstanns och ha picknick. Mne jag ska försöka få tag på bruden, så får vi se hur det blir med den saken. Annars blir det väl att vi umgås ändå kan jag tänka mig, kanske degande framför tv;n med lite gotta. Vi får väl se!
Igår när jag var på stan så fynade jag lite också. Jag gjorde av med knappt 150 kr. Jag köpte två linnen på Ginatricot, 49,50 kr styck. Väldigt snygga och otroligt sköna linnen, som jag nog tror kommer användas flitigt i sommar. Och jag fick även med mig hem en ring. En guld ring med en jätte stor knallrosa diamant i mitten. Och jag tycker det var väldigt billig, efter om det skulle vara ord. pris på allt skulle det ha gått på över 200 kr, nästan 300 kr. Så jag är riktigt nöjd!
Men nu ska jag ta och ringa till jannike, så får vi se vad som händer ikväll.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela