idamartinakarlsson

I'VE SEEN THIS ROOM AND I'VE WALKED THIS FLOOR

Publicerad 2010-04-05 17:19:37 i

Som sagt, här är det rena rama sjukstugan. Inte kul alls. Jag börjar bli rätt så frisk, eller, jag mår mycket bättre i alla fall. Men mamma därimot är super varm och har alltså säkert flera graders feber. Och Bosse börjar känna sig konstig i magen han också, dvs, kanske magsjuka. Men det är bara att hoppas på det bästa. Bosse står just nu och gör iordning lite käk till honom och mig, så får vi väl se om jag får i mig någotning. Jag känner verkligen att jag behöver någonting mer i magen. Och nu är det osäkert på om vi kommer hem idag ens en gång. Mamma känner sig så pass dålig att hon inte tror att hon kan köra hem. Och hon orkar inte krångla om sådant nu. Men vi får väl se hur det blir. Jag känner att mest av allt vill jag bara hem nu. Jag vill hem och få nya rena kläder, jag vill hem coh få sov ai min egen säng, och jag vill hem bara för att få vara hemma. Borta bra men hemma bäst. Det är ju så!
Men nu ska vi starta en utav filmerna som Bosse var och lånade av Marie förut och försöka få i oss lite mat.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela