idamartinakarlsson

JAG VILL KÄNNA ATT JAG LEVER VETA ATT JAG RÄCKER TILL

Publicerad 2010-04-06 12:10:57 i

Sweet home Hudiksvall. Äntligen hemma! Nu har vi bokat tvättid, så klockan sex imorgon ska jag upp och tvätta med mamma. Från klockan sex till klockan nio. Men det är inte hela världen. Jag måste ju ändå upp i tid så jag inte missar bussen.
Jag ska alldeles strax, efter det här, hoppa in i duschen och frächa till mig en aning. Jag känner mig väldigt äcklig! Och sedan ska jag ringa och höra med Jannike, som troligtvis ligger och sover, om jag kan komma, så jag hinner träffa henne innan jag ska hem och packa ikväll och sedan åka till Stockholm imorgon då. Jag saknar henne så förbaskat! Som jag har sagt förut, det är så sjukt hur man kan sakna en människa efter ett par dagar så jäkla mycket.
Men nu måste jag hoppa in i duschen, det ska bli så skönt!


<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela