idamartinakarlsson

KEEP ON PUSHING

Publicerad 2010-04-29 12:04:38 i

Klokcan är 11.51 och jag är redan hemma. Jag gick bara på slöjden idag, och efter det började jag känna mig febrig och fick ont i hela kroppen. Så jag valde att gå hem istället. Och nu är jag helt slut, enbart hängig liksom. Vi får väl se om det bara är tillfälligt, jag vill inte bli förkyld. Vilket inte är helt omöjligt eftersom att min bror precis har varit dunder förkyld i snart två veckor och det har fortfarande inte gått över.
Jag sitter i alla fall här och har precis kollat klart på Andra Avenyn och käkat lite toast med oboy. Jag var så fruktnsvärt hungrig så jag kände att jag bara måsta ha i mig någonting i magen.
Jag kopplade i externa till datorn alldeles nyss och upptäckte en massa filmer, super bra filmer som jag helt har glömt bort.
Bl a: ↓


Den första Twilight filmen.


Hela säsong 1 av Andra Avenyn.



Alla super roliga och super bra filmer med Stefan och Krister!



Full frys, också med Stefan och Krister.


Green Street Holligans


Wallander - Kuriren


Wallander - Hämden


Wallander - Skulden

Och ändå är det här bara en pytte liten del av alla de filmer som jag hittade på datorn. Så nu har jag en hel del filmer att se här nu fram över. Nu behöver jag inte besöka Hemmakväll på ett tag.
Men nu ska jag nog lägga mig i sängen, starta någon av filmerna och försöka sova och krya på mig lite.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela