idamartinakarlsson

LOVE HURTS

Publicerad 2010-04-27 21:38:07 i

Igår blev det inget inlägg, jag hade fullt upp hela dagen. Jag åkte och handlade med mamma och brorsan, åt middagm packade upp alla mina saker, Fia kom så då fikade vi och kollade på film med henne. Sedan somnade jag i soffan för att jag var så otroligt trött och sedan lade jag mig och sov i sängen istället.
Men nu, idag, nu så här på kvällskvisten har jag tid. Jag och mamma har precis kommit hem från Njutånger, vi var hos familjen Sundström. Det var riktigt trevligt! Det var så fruktasnvärt länge sedan. Annars har jag bara varit i full gång med att städa idag. Jag har ställt alla kartonger med julsaker (som vi ännu inte fått ner) i ett hörn, så dom kommer ner någon gång. Jag har även dammsugit hela lägenheten, och jag på ett väldigt stort städhumör. Och imorgon ska vi nog fortsätta, ta undna alla saker som ska ner till förådet, speciellt julsakerna, kanske dammsuga igen ochs kura. Städa toaletten kanske t o m. VI får se hur det blir! Men det vore ju otroligt skönt att få bort allt skräp och sådant. Det är så skönt att ha ordning och städat hemma!
Föresten, har ni också hört om den hemska saken som hände idag?! Det var två stycken som gick åttonde klass här i Hudiksvall, som hade tagit självmord, lagt sig på tågrälset. Förstå vad hemskt! Och här om dagen var det någon tjej som också av någon anledning hade hamnat på tågrälset. Det är så hemskt när sådant här händer! Hoppas bara att det inte var någon på Öster, som man visste vem det var, så amn får reda på det imorgon coh halva skolan står och grinar. Det är så hemskt, det har vi redna varit med om när en lärare dog för två år sedan.
Just nu sitter jag här och dunkar musik, men klockan är 21.21 så jag ska byta sängkläder och duscha, sedan tänkte jag sova. Kanske kolla på någon film, Wallander kanske. Vi får se hur det blir. Men innan jag ska lägga mig och sova så ska ju pappa ringa mig, så ska vi beställa Skärgårdsdoktorn. Det skulle vi göra ikväll, så det får jag inte glömma!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela