idamartinakarlsson

NOT ALONE

Publicerad 2010-04-21 22:14:20 i

Det har varit en lång dag, och nu väntar sängen. Men först tänkte jag berätta lite kort om hur min dag har sett ut.
Vi hade en massa lektioner idag, bl a idrott. Och där fick jag reda på att jag fick MVG på mitt idrottsprov. Då blev jag väldigt glad, för det trodde jag faktiskt inte att jag skulle få.
Vi hade även svenska, då jag, Josse, William och Tobbe skulle ringa till någon på polisen som har hant om droger. Det är en skoluppgift vi håller på med. Men ingen av oss vela ringa dit, så det slutade med att vi lottade. Josse, William och Tobbe sade att jag skulle göra det, för dom tyckte att jag var mest lämpad för det. Så självklart drog Inger mig när vi lottade. Mne det gick helt okej. Jag fick prata med två ritkgit trevliga personer så det gick super bra!
Efter skola stack jag till kyrkan för att möta upp Jannike, för att sedan dra till hennes mamams jobb. Men hennes mamam var inte där så vi satt oss på TeWés istället och sedan promenerade vi hem. Och vi har kollat på Skärgårdsdoktorn, jag tröttnar ALDRIG. Och vi har även suttit vid datorn, käkat middag, varit på Ica MAXI och vi åkte även en sväng till Borgarparken. Men sedan skulle hon hem.
Och jag har bara kollat ännu mer på Skärgårdsdoktorn, suttit här och inte så mycket mer. Min ögon slocknar snart, jag är super trött. Så jag måste gå och lägga mig om en stund.
Vi träffade även Robert på vägen hem till mig idag. Så vi stannade och pratade lite med honom, och på lördag ska vi kanske, troligtvis, jag, Robert, Jannike och kanske Markus, har filmkväll och umgås. Det blir säkert super kul! Och på söndag ska jag och Janniek sticka ill Ullsäter och kolla på när Robert spelar rugby. Så jag ser framemot dena här helgen! Men jag vet inte hur jag ska hinan med allt. Jag måste plugga till mitt SO prov, jag ska kanske åka t till Hölick med pappa, Gun och Jannike, och vis ak även grilla här hemma. Men men, på något vis läre vi väl fixa det! : )
Men nu ska jag tvätta mig, borsta tänderna, släcka och stänga av allt. Sedan ska jag slänga mig i sängen, jag har en känsla av att jag kommer somna med en gång.


ÅH, jag saknar mitt hår!!!!!!!!!!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela