idamartinakarlsson

OPEN UP YOUR DIRTY WINDOWS

Publicerad 2010-04-29 20:26:30 i

Lite bättre är jag än tidigare idag. Jag gav mig ut för att handla lite med mamam en sväng bara. Annars har jag legat i sängen och kollat på film. Jag har precis fikat lite med familjen, och snart komer Fia också. Jag ska fråga om vi alla kanske kan spela spel eller någonting, det var ett tag sedan nu. Men som sagt, så komer hon senare, jag vet inte riktigt när. Så därför tänker jag istället medan jag väntar, kolla på det allra första och nya avsnittet av The Hills säsong 6. ÄNTLIGEN! Som jag har längtat! Vi får se om jag går till skolan imorgon eller inte. Jag kanske blir hemma, det beror på hur jag känner mig. Men är jag som idag, dvs ont i kroppen, huvudvärk och svettas/kallsvettas så blir jag nog hemma, vare sig mamam vill det eller inte.


YES!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela