idamartinakarlsson

PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR

Publicerad 2010-04-18 01:03:18 i

Vilken kväll! Jag kom hem för 45 minuter sedan ungefär och jag är helt slut. Jag cyklade ner på Hemköp och träffade Robert. Han köpte godis och vi cyklade vidare till Borgarparken ocg satt oss i en gunga och pratade ochs karttade en massa. Men efter ett tag så blev det så kallt så vi drog vidare till bowlinghallen, enbart för att värma oss. Men då var det discobowling där, och det såg så himla roligt ut. Så vi ringde dit Oscar, bokade bana, tog på oss bowling skor och gick ut och spelade. Riktigt roligt var det! Och jag fick över tre hundra poäng och kom antingen etta eller tvåa, jag kom inte ihåg. Men jag minns i alla fall att jag slog ungefär sju strike, jag tappade räkningen efter ett tag. Medan stackars Robert slog två. Men, som jag sa, så var det grymt roligt! Och efter det cyklade vi runt ett tag på stan, och satt sedan inne på Statoil ett bra tag, kanske en timme och gjorde ingenting. Men sedan tröttnade vi på det, så dom cyklade med mig hem isället, jag vågar inte cykla upp för Broman backen själv. Så det var riktigt snällt av dom!
Min kväll har alltså varit super duper kul! Och Robert är seriöst världens roligaste, man kan inte vara med honom utan att skratta! Och Oscar var super trevlig han också! : )
Men nu är jag helt slut och ska tvätta mig och borsta tänderna. Sedan ska jag bara slänga mig i sängen och jag hoppas verkligne jag får sova ut imorgon. Och jag hoppas även på sol imorgon så jag kan få lite färg i ansiktet!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela