idamartinakarlsson

SO BABY BABY STAND BY ME

Publicerad 2010-04-02 23:55:13 i

Nu är klockan snart tolv och vi är fortfarande vaken. Och vi som ska upp tidigt imorgon. Icke bra!
Robin har i alla fall åkt hem nu, så nu är det bar mamma, jag och Bosse kvar. Och vi har haft jätte trevligt allihopa! Vi har kollat på Wallander, en film som gick på svt1 och övriga program. Vi har hlet enkelt spenderat våran kväll i soffan. Och det har varit riktigt skönt och jag har även kollat på ''16 and pregnant''. Men nu börjar klockan som sagt bli mycket och jag måste börja dra mig mot sängen, annars kommer jag inte orka upp imorgon. Men som sagt, vi har haft en riktigt trevlig kväll med riktigt trevlans folk! : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela