idamartinakarlsson

SOL VIND OCH VATTEN HÖGA BERG OCH DJUPA HAV

Publicerad 2010-04-20 20:16:47 i

Skolan rullade på precis som vanligt idag och dagen har varit rätt så härlig faktiskt! Jag gjorde mitt engelska muntliga nationella idag. Och det kändes riktigt bra. Så det är bara att hoppas! : )
Som jag sade så rullade alla lektioner på och efter skolan stack jag med Cissi hem till henne för att fika och studsa studsmatta. Det var verkligen längesedan man gjorde det nu, men det var super kul.
Idag har även Terese från TeWés ringt, och hon sade att jag skulle ringa Micke om jag vela veta någontign om sommarjobbet eller så. Men jag ska gå in dit till honom på fredag istället tänkte jag. Så blir nog lättare att prata också.
Efter att jag hade varit hos Cissi så gick jag hem till mamma för att hämta lite saker och prova mina skor som ha rkommit. Berättade jag det? Att mina skor har kommit nu, och även klänningen. Det har det i alla fall, dessvärre kommer min hatt senare, jag vet inte när, det måste ha blivit något fel i alla fall, för den skulle också komma nu. Men jag provade i alla flal skorna och dom satt helt okej och var helt okej snygga. Dom blir säkert super snygga på sommaren när man har bruna fötter, när hela jag är brun. Så det blir säkert prefekt!
Efter det åkte jag och handlade med mamma och brorsan och sedan körde hon hem mig hit till pappa. Och jag har enbart suttit vid datorn, kollat på Skärgårdsdoktorn och käkat middag. Och seanre ikvälls ka jag ta mig en varm dusch, kolla ännu mer på Skärgårdsdoktorn och även käka lite glass, i stora lass. Jag bad papap köpa hem det till mig, jag blev så fruktansvärt sugen på det.
Appropå Skärgårdsdoktorn. Jag pratade med pappa idag, och på torsdag så ska jag stor städa här hemma och få en tröja som jag egentligen skulle köpa igår. Den kostar 250 kr. Men nu ska jag be pappa att beställa hem Skärgårdsdoktorn till mig istället. Den kostar 308 kr, med frakten inräknat cokså. Det är ju super billigt, för annars om jag skulle köpa den skulle den kosta 499 kr. Så jag sparar ju 200 kr, som jag kan köpa någotning annat för istället. Det är ju perfekt! Och det är ju alla tre säsongerna också, det är en samlingsbox. Men som sagt, så måste jag prata med pappa först. Jag hoppas verkligen att jag kan få den istället! : )
Om en stund kommer mamam hit ochs ak hämta pengarna av mig, hennes pengar som befinner sig i min plånbok sedan vi var på Hemmakväll coh ajg egentligen då skulle köpa boxern med Skärdgårdsdoktorn. Men nu ska jag duscha först och sätta på mig lite myskläder.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela