idamartinakarlsson

STOP CALLING STOP CALLING

Publicerad 2010-04-20 22:04:10 i

Yey! Pappa har gått med på att vi ska beställa Skärgårdsdoktorn, samlingsboxen. Nu i helgen eller på måndag ska vi beställa den. ÄNTLIGEN kommer jag kunna se alla avsnitt. Äntligen, är ordet. Min favorit serie. Nu kan vi kolla på alla avsnitt ändå Karin och Jannike. Super! : )
Jag har precis kommit ut ur duschen och sitter just nu här, bloggar, skriver med Jannike, lyssnar på musik och försöker samtidigt trycka i mig min goda mangorippel glass som papap köpte åt mig. Riktigt gott är det! Mne jag ska snart dra mig till sängen, bara jag har ätit upp glassen, och kolla på Wallander - Läckan tror jag. Det låter rätt så nice måste jag säga.








Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-22 17:29:01

jaa! =DDDDD<3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-22 20:54:25

JA!! :D

Och vet du då? Det ska komma ännu en ny Skärgårdsdoktorn, en till, en fortsättning. Wilma ska typ komma hem från sina studier och, ååh det kommer fortsätta. Jga är såg lad!!!! :D:D <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela