idamartinakarlsson

TAKE A LOT OF PAIN

Publicerad 2010-04-28 15:43:35 i

Nu är äntligen Skärgårdsdoktorn beställd. Pappa beställde den igår. Härligt! : )
Dagen idag har gått rätt så segt tycker jag. Jag har varit på kören, och det går så otroligt sakta hela tiden. Vi kommer ingen vart. Vsrenda gång är det en massa folk som är borta, vi har inte besämmt alla låtar, vi sjunger en och samma låt hela tiden. Men det är väl bara att hoppas på att vi är duktiga och har alla låtar till skolavslutningen.
Jag fick i alal fall se mitt engelska nationella prov idag. Och jag fick G+. Jag är super nöjd! Som jag har sagt förut, så är jag super duper glad huvudsaken jag får ett G. Sedan är det självklart roligare och bättre om man får högre betyg, dvs VG eller MVG.
Sedan har det inte hänt så mycket. Det pratades förstås en hel del om det som hände igår. Det som jag skrev om här i bloggen. Om de där två tjejerna som hade tagit sjävmord. Men det är ingne som vet. Idag fick man höra en massa olika saker. Vissa säger att det var två 95:or, vissa säger att det var tre 95:or, vissa säger att det var äldre än 95:or, vissa säger att det var en tant, vissa säger att det var en hund, vissa säger att det var en gubbe osv osv. Man vet ju inte vad man ska tro! Men det märkliga är att det fortfarande inte idag har stått någonting om det i tidningen. Det är väl ändå lite märligt om någonting sådant här händer?
Aja, vi får väl se om det står någonting om det imorgon eller så. Jag kom alla fall hem för en liten stund sedan. Jag ska alldeles strax göra mig någonting gått att äta, kanske baka eller göra en toast. Sedan ska jag kolla på Andra Avenyn. Jag har ju fortfarande inte kollat på förra onsdagens avsnitt tror jag, så då har jag två stycken avsnitt att se, eftersom att det nya kommer idag.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela