idamartinakarlsson

THANK YOU FOR LOVING ME

Publicerad 2010-04-02 13:05:22 i

Idag fick jag äntligen sova ut ordentligt, mer än vad jag brukar få göra. Jag vaknade halv tolv, dvs för en och en halv timme sedan. Och nu har vi ätit familjefrukost, mamma, Bosse, jag och brorsan. Riktigt mysigt var det!
Jag har precis röjt undan på mitt rum, eftersom att jag inte hann detigår. Så nu ser det riktigt fint ut! Det är så skönt att ha ett städat och frächt rum. Och snart ska jag också bli fräch! Vi sitte roch dunkar en massa rocklåtar, Bon Jovi, Dr- Feelgood, Kiss mf. Bosse spelar ju i ett band, och på kvällarna då tar han frma min gitarr och lirar! : )
Men som sagt, så skajag snart frächa till mig en aning och hoppa in id uxchen. Jag ska raka benen och köra ansiktsmasken som jag fortfarande itne har använt.
Nu på eftermiddagen ska vi åka till Bosse, så åkewr vi direkt därifrån så slipper vi komma så sent till Stockohlm imorgon. Och ikväll blir det även middag med Bosses tre barn. Marie, Micke och Robin. Det ska bli trevlans! : )








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela