idamartinakarlsson

THERE'S A VOICE INSIDE MY HEAD SAYS YOU'LL NEVER REACH IT

Publicerad 2010-04-19 19:54:11 i

Åh, jag blir så sur! Msn har hackat upp sig totalt. Jag akn inte trycka upp dom jag pratar med. Så irriterande!
Imorse blev jag sen, jag vaknade tjugo över sju, så det var bara att slänga på sig något, slänga ihop håret till en knut, borsta tänderna och tvätta sig och kasta sig i bilen. Jag kom lite sent, jag vet int ehur sent, men sen ble vjag i alla fall. Men vi hade ändå bara samling.
På matten fick jag reda på av Ninni att mitt nationella prov såg riktigt bra ut, och hon sade att jag verkligen akn matte. Så det känns super skönt! Men nu har iv ju nationellt prov på torsdag också, problemlösning. Så jag hoppas det går lika bra då också, och jag har ju även kvar muntliga nationella. Det är bara att hoppas! : )
Jag gjorde även mitt teknik prov idag, och det var inte så super svårt, jag fick ett G i alla fall sade han.
Och så rullade lektionerna på och efter skolan drog jag ner på stan. Jag gick runt i en timme coh kollade runt i butikerna. Och jag kom hem med ett par nya svarta tights från Ginatricot. Jag har ju ett par sådana sedan länge, men dom har det blivit så mycket hål i. Så jag köpte nya när jag var ai Stockholm med Cissi, men dom gick sönder dom med efter bara några gånger. Så nya tights var verkligen någonting jag behövde! Och fick jag även med mig hem en super söt, super skön, super sommrig och super billig klänning. En från H&M, The Garden Collektion, den blev helt slutsåld på en gång när dom började sälja The Garden Collektion på internet. Mne nu fanns det en kvar, EN ENDASTE kvar, och min storlek. Så jag blev överlycklig och köpte den med en gång.
Sedan jag kom hem har jag bara suttit här, pratat lite med Karin, kollat på Skärgårdsdoktorn med pappa och även ätit middag, och har hunnit vräka i mig en massa godis. Just nu är det ishockey i full gång här hemma. På kanal 5, HV71 - Djurgården. Så jag ska alldeles strax återgå till det! Och seanre ikväll tänkte jag fortsätta kolla på Skärgårdsdoktorn, det blev så spännadne. Men även om ja hinner, att ja gkollar på någon utav Wallander filmerna.
Men nu ska jag vänd amig och återgå till ishockey istället.


Klänningen under den där mc-jackan är det! Super söt är den verklien!
Och jätte sommrig! Jag kunde inte hålla händerna borta från den, nu
när det bara fanns en kvar, och i min storlek dessutom! : )







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela