idamartinakarlsson

WE WEREN'T BORN TO FOLLOW

Publicerad 2010-04-02 19:46:51 i

Nu har vi ätit påskmiddag och glass i stora lass till efterrätt! Och jag är proppmätt! : )
Bosse och Robin sitter i soffan och lirar gitarr, mamma står inne i köket och diskar och jag sitter som vanligt här. Marie och hennes pojkvän har nu åkt, och dom var jätte trevliga! Robin också, nu har jag bara Micke kvar att träffa. Han kunde inte komma idag. Och nu är det bara Robin som är kvar här.
Ikväll ska vi väl bara chilla i soffan framför tv;n. Och klockan är nu 19.49 och solen skiner fortfarande. Underbart!
Men nu ska vi nog alla slå oss ner i soffan låter det som.

P.S : Jannike, Bosses son Robin är kompis med Stråhle.






Peace and Love

Kommentarer

Postat av: Jannike

Publicerad 2010-04-03 23:57:06

Haha VAA?! ingen vet :)

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-04 12:06:46

Ingen vet..

Jag trodde seriöst jag skulle dö när han sade det. Men jag ringer dig senare och berättar mer så ska du få höra! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela