idamartinakarlsson

WHAIT A MINUTE GIRL WAY YOU'RE TRIPPING LIKE THAT

Publicerad 2010-04-25 12:47:05 i

Nu är det två dagar sedan som jag bloggade sist. Vi har nämligen inte haft något internet hemma, det är något fel. Men det har inte hänt så mycket heller.
I fredags var jag först på TeWés och käkade frukost och pratade lite. Sedan gick jag på stan, köpte med mig hem ett par jätte snygga shorts till sommaren och ett par pilot brillor. Jag hade ju inga solbrillor eftersom att Jannike råkade förstöra dom i sommras. Men nu har jag ett par nya i alla fall, och jag kanske ska köpa Jannikes snygga för hundra kronor. Men vi får se hur det blir med den saken!
Igår, lördag, var jag, Jannike, pappa och Gun till Lintjärn för att grilla. Det var egentligen tänkt att vi skulle till Hlick, men det blåste en hel del, så vi åkte till Lintjän istället. Och det var riktigt mysigt faktiskt! Och sedan bar det av hem till Jannike, vi lade oss ute på balkongen med Tea och solade, lyssnade på musik och bara njöt av livet. Senare på kvällen städa jag deras bil, jag fick därför hundra kronor av Kaj. Det var det värt! : )Sedan ännu senare kom även Robert hit, så vi stack på Hemmakväll och hyrde två super dåliga filmer och sedan även till Hemköp för att köpa en massa gotta. Sedan gick vi hem, slängde oss i sängen, såg alla tre filmerna. Vi såg på halva Luiftslottet som sprängdes också. Och sedan låg vi och pratade ett bra tag, men sedan måsta Robert hem. Så jag och Jannike gick och lade oss och somnade rätt så fort. Och idag, söndag , har vi hitills ätit frukost, kollat på lite program på datorn, och nu har Jannike precis duchat. Och nu är det min tur att duscha, sedan ska vi kanske till Ullsäter för att kolla på Robert när han spelar rugby. Men vi får se hur vi gör, om vi gör det eller om vi skippar det. Men nu ska ajag ta och duscha, vi får se om det kommer fle rinlägg senare ikväll. Annars kommer det väl imorgon, när jag har kommit hem till mamma.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela