idamartinakarlsson

WHEN I GROW UP I WANT TO BEE FAMOUS I WANT TO BEE A STAR

Publicerad 2010-04-18 13:29:31 i

Jag älskar solen. Jag har precis legat ute på balkongen på mitt duntäcke, med kudde och filt. Super skönt var det! Mne jag vet inte om jag har fått någon färg, men det kommer väl, hoppas jag. Jag har inte ätit frukost ännu, så det måste jag ta och göra. Och jag har precis pratat med mamma, och jag ska antingen få åka med henne eller cykla ner på stan, till hemmakväll. För jag ska köpa hela boxern med Skärgårdsdoktorn. Jag älskar den serien, den är så mysig. Och vi har bara några få avsnitt av den, och filmerna är jätte konstiga. Så jag ska nog ner dit och köpa boxern alltså, det fanns bara en kvar sist jag var där. Så jag hoppas verkligne den finns kvar! : )
Men nu ska jag gå och äta frukost, sådär klockan halv två!








Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-18 20:36:01

åhh då måste vi kolla massa på det sen nån gång ida :h <3333 älska skärgårdsdoktorn!

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-18 20:44:19

Den fanns inte kvar! : ( Men jag har ju tre filmer med Skärgårdsdoktorn, så jag har ju i alla fall ett gäng avsnitt av serien. Och vi absolut kolla! :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela