idamartinakarlsson

YEAH DET HÄR ÄR SAGAN OM MIG

Publicerad 2010-04-18 11:02:35 i

Det var riktigt skönt att få sova, åtminstone lite längre, idag. Super skönt!
Idag är det klarblåhimmel, solen skiner, förfullt. Yes! Äntligen akn jag sätta mig och njuta av den underbara solen. Och nu är nog solen mitt på min balkong också, perfekt. Jag funderar på att göra mig en frukost och sätta mig där ute. Det låter ju inte helt fel. Senare ska jag nog ta en lång promenad också, om jag orkar och har lust. Tänkte även ringa mamam och höra om hon och Bosse har lust att hitta på någonting, åka ut till Hölick eller sådant. Kanske stanna där och grilla korv eller någotning, det vore så jäkla mysigt! Jag älskar verkligen Hölick, det är stället man ska vara på på sommaren. Eller hur Karin? : )


Hölick <3






Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-18 20:38:45

HÖÖÖÖÖÖÖÖLICK, UNDERBARA STÄLLE!

vi måste fan grilla där i sommar tycker jag :h <3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-18 20:44:56

Ja, det måste vi göra!! :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela