idamartinakarlsson

YOU KNOW YOU LOVE ME I KNOW YOU CARE

Publicerad 2010-04-01 17:35:13 i

Nu har jag precis gjort klart listan ''100 sanningar om mig själv'', men nu måste jag gå och hjälpa mamma. Det skulle jag göra för tjugo minuter sedan. Men här kommer listan.

100 SANNINGAR OM MIG SJÄLV

1. Jag heter Ida Martina Karlsson

2. Jag är 15 år

3. Jag fyller år den 27 augusti

4. Jag är den enda i familjen med gröna ögon

5. Jag har enbart storebrorsor

6. Jag har varit i Bulgarien

7. Jag har släktingar i Norge

8. Jag har bara tre kusiner

9. Jag älskar sommaren

10. Jag kan kolla på en och samma film fem gånger på en dag

11. Jag har världens bästa mamma

12. Jag känner en aning udda, för jag har inte facebook

13. Jag har en blogg

14. Min morfar dog 090909

15. Min gammelmormor begravdes en vecka innan jag föddes

16. Jag älskar att shoppa

17. Jag har sökt Hotell– och restaurang på Bromangymnasiet

18. Blir väldigt brun på sommaren

19. Jag har varit på Gotland ett antal gånger

20. Och där har jag även släktingar

21. Jag har en egen kossa

22. En gång har jag hittat fem nyfödda kattungar

23. Jag har blivit jagad av en grävling

24. Jag har väldigt svårt att säga nej

25. Jag har ett extrajobb

26. Jag har MVG i svenska

27. Jag har MVG i hem- och konsumentkunskap

28. Jag går på Östra skolan

29. Mina två bästa vänner heter Jannike Flinthammar och Karin Regnander

30. Jag älskar barn

31. Jag får bara tre hundra kronor i månadspeng

32. Jag är väldigt lättlurad

33. Jag är läskigt mörkrädd

32. Jag har aldrig smakat alkolhol

33. Jag har aldrig rökt

34. Jag har aldrig snusat

35. Jag har aldrig knarkat

36. Jag hatar att plugga

37. Min bästa kompis fyller år det första april

38. Min kusin och vän fyller år på påskafton

39. Min gammelfarfar fyller år på påskdagen

40. När jag blir stor vill jag öppna egen restaurang

41. Jag är 1,69 ½ meter lång

42. Förut trodde vi att jag hade ADD

43. Jag har en bror som har ADHD

44. När jag blir stor vill jag flytta till Stockholm, Göteborg eller Gotland

45. Jag tycker om Andra Avenyn

46. Jag tycker om One Tree Hill

47. Jag har fått en gitarr av min bror

48. Jag har en alldeles för liten garderob

49. Jag avskyr att plugga

50. Jag älskar att åka vattenring

51. Jag älskar ljudet av motorer

52. Jag älskar lukten av bensin

53. Jag har ingen moped

54. Jag är singel

55. Jag städar mitt rum varje dag

56. Min skostorlek är 39-40-41

57. Förut samlade jag på nallar

58. Jag älskar grillat kött på sommaren

59. Jag önskar att jag kunde sjunga bra

60. Jag var var mindre stod en lillasyster längst upp på min önskelista

61. Jag har haft min Motorola V360 i över tre år

62. Jag har suttit och pratat med Maria Rooth (damernas landsklags kapten)

63. Jag har varit på Maria Rooths ishockeyläger i Göteborg

64. Jag var där samitigt som det var Gothia cup

65. Jag har dansat cheerdance i över fem år, men slutade för cirka tre år sedan

66. Jag har inte spotify

67. På svenska nationella fick jag MVG på uppsatsen

68. På svenska nationella fick jag VG+ på muntliga

69. På svenska nationella fick jag IG på läsförståelsen

70. På svenska nationella fick jag VG som slutbetyg

71. Jag och min bästa vän Jannike ska börja gå på gym

72. Jag och mamma har en mor och dotter ring

73. Min mamma är min bästa vän om man inte räknar med Jannike och Karin

74. När jag var liten stod jag i toalettstolen

75. När jag var liten åt jag upp mina blommor som jag fick på ett års dagen

76. När jag var liten klippte jag av min lugg och håret på höger sida

77. Jag är otroligt läskigt lik min moster

78. Jag har stora framtänder

79. Jag har väldigt långt hår

80. Jag har lockigt hår, korkskruvar

81. Jag har rätt så dåligt självförtroende

82. Jag älskar att gå på Junibacken

83. Jag älskar att gå på Grönalund

84. Jag har aldrig varit på Lisseberg

85. Jag är väldigt lättskrämd och blir rädd bara någon går förbi mig ibland

86. Jag går i klass 9A

87. Jag får börja övningsköra om en månad och tjugosju dagar

88. Jag är livrädd för ormar

89. Jag hatar skogen

90. Jag var utomlands sist när jag var fem år

91. Förut bakade jag kladdkaka nästan två gånger i veckan

92. Jag är varken kvälls eller morgon människa

93. Jag tycker inte om pannkaka

94. Jag hatar mjölk

95. Jag går ut nian om två månader och elva dagar

96. Jag kommer lätt ihåg födelsedagar

97. Jag precis gått på påsklov

98. Jag är tveksam på om jag skulle göra abort om jag skulle bli gravid nu

99. Jag ska kanske till Åland i sommar

100. Jag ska till Gotland i sommar








Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-04-01 21:35:38

HAHAH GRÄVLINGEN HAHAHHA, fyfarao, har nog aldrig varit så jävla rädd haha! :D <3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-04-02 00:46:23

Nej, usch, och sedan den händelsen blir jag rädd bara jag ser en katt! :o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela