idamartinakarlsson

ACK, SUNDBYBERG

Publicerad 2010-08-13 11:04:26 i

Home sweet home! Nu är jag hemma från Stockholm igen. Jag kom hem igår och jag har haft jätte roligt! Vi har shoppat på Stinsen och Sollentuna Centrum, vi har varit på Skansen, vi har haft filmkvällar och kortkvällar, jag har tagit promenader runt Norrviken. Super kul har det varit! Och en dag träffade jag Jannike på stan och vi kikade runt i butiker, gick till slottet och vi gick till Ben &  Jerry´s och köpte oss en varsin milkshake. Så, som sagt, jag har haft jätte kul och mysigt! Jag kom vid sex tiden igår och åt middag när jag kom hem. Sedan kom brorsan och ett gägn andra, så det var kul att få träffa honom igen, jag har faktiskt sakant honom! Jag ångrar att jag inte köpte någontin åt honom när jag var där. Men han fyller ju år nu i september så då får han lite extra mycket. Och igårkväll stack jag och Fia ut på en kvälls promenad. Och shitans pommesfrittans vad vi gick! Först till stallet för att kolla till Ragnar, Fias häst. Sedan vidare till McDonalds för att få i oss någonting att dricka. Och vi tog även en hamburgare var när vi var dä'r, men dom gick vi bort sen. Sedan fortsatte vi hem till mig men vi tog världens omvägar bara för att vi skulle få gå mer. Så vi gick riktigt mycket! Och Fia skulle höra av sig om vi skulle ut och gå ikväll också. Det var faktiskt riktgit skönt att få gå, och man känner sig så duktig efteråt. Och oj så fort vi gick, turbo! Så hur som helst så hoppas jag att vi akn gå ut och gå¨ikväll också. Kanske ut till Maln eller så, eller Lingarö eller vad det nu heter. Vi får väl se! Men nu är klockan elva och jag ska ta och göra mig lite frukost. Jag är jätte sugen på te. Så jag ska nog göra iordning någonting, och starta en film eller kolla på tv. Sedan ska jag väl kanske ringa Karin eller Cissi. Också kanske jag drar ut på en promenad själv också. En morgon promenix och en på kvällen. Det låter väl bra?


Dum som jag var så glömde jag att ta med kameran?! Så jag har tyvärr
inga bilder. Så det får istället bli en på världens bästa Ebba, som jag redan
saknar så otroligt mycket! <3







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela