idamartinakarlsson

BOOTYLICIOUS

Publicerad 2010-08-25 12:33:01 i

Då var den tredje dagen av skolan avklarad! Men som jag sade igår så har vi inte börjat med det riktiga schemat ännu, det ska vi göra imorgon. Så idag blev det frågesport runt Lillfjärden. Och det var det sjukaste frågorna jag har sett. Ingen av oss fattade någonting, hur dom kunde veta det osv. Det var frågor om alla i klassen. Exempelvis:
Vem är sexigast?
1. Anton
X. Ida K
2. Martin
Den frågan hade jag, men det var inte de två killarna med, det var två andra, en tjej och en kille. Och sådana frågor var det, men vi visst einte att det inte fick något svar på frågorna då, svaren fick vi när vi kom upp för då skulle man avgöra vem som var sexigast. Då skulle vi slå tärning och den som först fick en sexa vann. Osv osv. Och så var det på alla frågor, så amn fick gissa sig fram vilken man trodde och sedan fick man se svaren där uppe när dom utfördes. Det var faktiskt rätt så roligt! Sedan blev det hamburgare till lunch, riktigt gott! Och efter det rättade dom frågorna och till slut hade prisutdelning. Anton vann, en stor godispåse, lite avis blev man allt, men jag överlever. Nu har jag precis kommit hem, jag tog bussen, man får ju passa på nu när det är gratis hela fröst veckan. Det är bara två dagar till som man kan utnyttja det erbjudandet, sedan är det dags att börja gå igen. Om jag inte kan få stjuts av mamma som ändå jobbar några hus därifrån. Jag trodde klockan var över två, det kändes så. Men klockan är ju bara halv ett. Jag hade tänkt att jag skulle ringa Jannike och fråga när hons lutar, men nu såg jag ju vad klockan var. Så det får bli senare. Jag är ändå dötrött just nu så jag ska slå mig ner i soffan och kolla på tv, och förmodligen somna.


Ungefär så här ser mitt schema ut, det är lite annorlunda på internet,
det ser inte ritigt likadant ut! Men jag är faktiskt rätt så nöjd med det!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela