idamartinakarlsson

DON'T KNOW WHY

Publicerad 2010-08-15 11:43:27 i

Fan också! Det är alldeles klarblå himmel, inte ett moln, det är varmt ute, solen lyser. Jannike är i Stockholm, Karin åker hem tidigt idag, Cissi ska vara med Fredrik och Bea svarar inte på sms. Jag är jätte super sugen på att åka ut till Hölick eller någon annan strand för att sola och bada. Vädret är ju perfekt! Men det kan ju vara så att Beatrice sover eller inte har mobilen i närheten. Så jag tänkte ringa lite senare, när jag har ätit frukost. Annars får jag väl vänta tills brorsan har vaknat och försöka dra med han ut till stranden och kanske Lövis och Matti. Om jag inte tvingar mamma att komma hem tidigt så hon kan åka ut med mig. Det här är verkligen ingen inne sittar dag, hur trött man än är. Men nu ska jag gå och göra frukost!


En av de härliga poolkvällarna hos familjen Sundström!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela