idamartinakarlsson

DROP IT LOW

Publicerad 2010-08-20 21:23:19 i

Nu är det helg och skolan börjar närma sig. På måndag börjar vi igen. Men nu på en ny skola, nya människor och man får hålla på med vad man vill. Jag är rätt så förväntansfull och tycker det ska bli kul, det känns som om det är en ny start! Sommaren är ju slut nu den också, tyvärr. Igår drog jag och Jannike ut till Rävudden för att tända en brasa, käka en massa gott och ta sommarens sista bad i havet. Troligtvis i alla fall. Om det inte blir bad på lyskvällen också, om två helger. Det återstår att se! Gårkvällen spenderade jag i alla fall med Jannike, Marcus och Robert. Killarna åkte iväg och köpte gotta och jag och Jannike körde till kajen så att jag skulle få provköra moppen. Och det var längesedan jag blev så rädd! När jag åkte runt så kom killarna i Marcus epa och han har tydligen sådant här ljud som låter som polisbilarna. Så jag höll på att skita ner mig, hade hjärtklappning coh körde in på sidan och allting. Sedan såg vi att det var dom och kunde inte hålla oss för skratt. Läskigt innan och roligt efteråt när man insåg hur löjligt det måste ha sätt ut. Dom hade även en megafon som dom pratade i. Och som jag sade, det var länge sedan jag var så rädd. Men hur som helst. När vi kom hem igen fixade vi marrängswisch, poppade poppcorn, blandade saft och slog oss ner i soffan och kollade på ''Green Street Hooligans''. De andra tre satt även med en sådan där ''hårorgasm'' eller vad det nu heter. Själv var jag riktigt inne i filmen. Den är så jäkla bra! Sedan åkte dom ia all fall hem och vi åkte hem till mig. Och då var klockan ungefär två på natten. Så det blev sängen direkt när vi kom hem, men vi låg som vanligt och pratade ett tag innan vi somnade. Och idag vakande vi vid två tiden också. Och vi båda två sov riktigt bra inatt, som stockar. Det var i alla fall jätte skönt att få sova ut ordentligt. Så vi startade ''Eva & Adam'', gjorde frukost, tog täckena och gosade ner oss i soffan. Sedan var det bara att hoppa in i duschen, fixa oss och dra ner på stan. Jannikes två kompisar har nämligen fyllt år, så hons kulle dit på middag. Och då skulle hon ha present också! Men det gick rätt så fort, så sedan körde hon hem mig. Och sedan jag kom hem har jag bara legat i soffan coh degat, kollat på tv och sådant. Och nu har vi ätit middag, och jag har kollat på ''CSI'' och ''Jönssonligan''. Nu väntar jag på att Bosse ska komma för jag ska tydligen ner och öppna åt honom för mamma ska ini duschen. Ikväll blir en slappig kväll, jag ska väl kanske packa upp min garderob igen, som jag fortfarande inte har gjort sedan jag kom hem från Gotland. Och igår var jag hemma hos pappa och pratade med honom och hämtade samtidigt min packning. Men nu ska jag fortsätta prata med Kasper på msn och lyssna på musik tills Bosse kommer.


<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela