idamartinakarlsson

FALLING IN LOVE

Publicerad 2010-08-15 00:15:20 i

Efter fem timmar på Hölick med en massa bada och sola så är jag helt slut och tänker nu göra kväller. Vädret gick dessutom från lite halv mulet till klarblå himmel och en massa massa sol. Jag sitter och lyssnar på Mcfly just nu, men jag funderar på att starta ''Just my Luck'', eftersom att dom är med i den filmen. Jag köpte föresten t o m chips, dipp och gurka förut, och sade att jag skulle baka en kladdkaka. Men inte ens det har jag gjort för att jag är så slut efter dagen och mätt efter middagen. Men då kan jag ju ta det imorgon! Men innan jag går och lägger mig nu tänkte jag lägga upp de få bilderna som jag tog idag. Det blev i alla fall några stycken!














































Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela