idamartinakarlsson

HEAR YOU ME

Publicerad 2010-08-03 14:38:54 i

Jag sitter just nu och väntar på att Bosse ska ringa och säga att dom är påväg att hämta mig. Jag har packat klart allting och allting är fixat för att åka. Jag har hela mi trunk med mig, prockfull med packning. Plus en kasse med jackan, hatten och lite annat. Ockås en kasse med tvätt som jag ska slänga i tvättmaskinen när jag kommer till mormor. Det låter kanske som mycket packning, men vi har inte bestämt något datum som jag ska åka hem, det får vi se när det blir. Men jag blir väl där ett tag. Och den här gången kanske jag kan sitta viod datorn medan jag är borta. Dom har två stycken, Victorias som är jätte seg, och även Gregers jobbdator. Så om jag frågar honom snällt kanske jag kan få låna den. Om jag hinner. Jag har en känsla av att vi kommer ha fullt upp hela dagarna. Att vara med två små ungar, en på ett år och en på fem år, det innebär mestadels leka. Men nu har dom ju skaffat studsmatta också, vilket jag tycker är super kul! Men nu tänker jag flytta över mig till sängen isället och ligga och dega/vila tills han ringer.




<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela