idamartinakarlsson

IF YOU YOU WANT TO BE ALONE HERE WITH ME

Publicerad 2010-08-17 02:04:33 i

Nej, usch, nu måste jag sluta med det här! Skolan börjar om prick en vecka och då kan jag inte vara vaken den här tiden. Det är ju nu man måste börja vänja sig. Men samtidigt vill man vara uppe hur länge som helst bara för att det är sista veckan som man har sommarlov. Hur som helst, så måste det bli ändring på detta, jag måste börja lägga mig tidigt den här veckan. Förutom på lördag för då ska jag ska på fest, och kanske någon mer dag om jag sover över hos någon. I alla fall, igår blev det aldrig någon bloggning. Det hann jag inte! Men jag var ju väldigt deppig för att jag vela ut, till stranden och alla är borta eller ska göra annat. Men som tur var så kom Lövis och Fia. Eller jag gick och mötte upp dom för dom hade varit på stallet. Sedan lyckades vi dra med brorsan till stranden, Maln. Då fick vi ju någon som kunde köra samtidigt. Och vi kom dit vid ett eller tvåt iden och vi åkte hem vid åtta tiden på kvällen. Och vi hade grymt roligt. Vi badade, solade, pratade och skrattade osv. Och till en början var det bara vi, sedan kom Lövis kompisar dom dom gick rätt så fort när vi var nere och badade. Sedan kom Matti, Marcus, Magnus, Magnus son och flickvän och även Dennis. Så då blev vi lite fler! Men som jag sade så var det riktigt rolig opch det var första gången i sommar som jag är på Maln och badar, förutom den 17 maj då, som jag bade första gången men maj är ju heller inte riktigt sommar. Sedan drog vi hem till Lövis, gosade med hennes katt, gick och köpte pizza och starta ''Fjorton suge''. Jag älskar den filmen! Och sedan drog jag hem vid elva tiden kanske, jag vet inte riktigt. Och idag var jag också på Maln, men med Cissi. Vi badade, jag lyckades somna och hon låg och läste. Och vi hade med oss godis som vi satt och smaskade på. Riktigt trevligt var det! Sedan drog vi hem till henne och käkade kebab och kollade på film nere i ''biosalongen''. Vi kollade på ''The hangover''. Riktigt bra film det också måste jag ju säga! Galet bra! Sedan skulle hon ha träning och jag var trött och vela hem. Och kvällen har jag spenderat hemma hos Lövis. Det blev tacos och film, någon utav de fem ''Bring it on'' filmerna. Sedan gick vi till stallet och tog in Ragnar. Och jag gosade med världens sötaste och gosigaste katt, Seb. Han var som en bebis! Sedan följde han oss med hen en bit, men sedan fick vi fösa bort honom. Och nu sitter jag här, jag och mamma har kollat på tv och käkat dipp och chips. Nu är jag trött, har redan tvättat mig och borstat tänderna, så nu väntar sängen.


Den här var ungefär två månader sedan. På examen och studenten!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela