idamartinakarlsson

JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN BUT THAT'S ALRIGHT BECAUSE I LIKE THE WAY IT HURTS

Publicerad 2010-08-03 01:01:11 i

Vilken segig dag! Satt i sovtröjan ett bra tag, ungefär till klockan halv två eller någonting sådant. Sedan hoppade jag direkt in i duschen, tog på mig lite kläder, torkade och plattade håret. Sedan satt jag ett bra tag och väntade på att mamam skulle komma och hämta upp mig så att vi kunde åka och handla. Och efter att vi gjorde det så satt jag mig direkt vid datorn. Startade The Hills och vilade lite för att jag var så trött. Det är konstigt. Om man gör för mycket då blir man trött, och man inte gör någonting blir man också trött. Hur kan man bli trött om man inte gör någonting? Men hur som helst, sedan blev det middag och fika framför tv;n med mamma, brorsorna, Lars och Dennis. Och när dom stack iväg tog jag och mamma fram dippen och grönsakerna och fortsatte att kolla på CSI NY. Jag tycker CSI NY, eller jag tycker att alla CSI är bra. Men CSI NY är bäst av de alla! Men jag hatar när det ska sluta så spännande också står det: To be continued.. Men men, that's life! Klockan är snart ett och jag sitter här och lyssnar på Rihanna. Och det tänkte jag fortsätta med ett tag till sedan blir det väl sängen. Jag får inte vara vaken för länge heller, då orkar jag väl inte kliva upp imorgon också ringer Bosse och säger att dom är påväg för att hämta upp mig. Jag åker ju till mormor imorgon för att sedan fortsätta mot Stockholm igen. Men jag får se till att komma i säng ''i tid''. Men nu ska jag övergå till musiken igen och jag tänkte även göra en frågelista för att fördriva tiden lite. Föresten, visst är det galet jävla konstigt hur mycket man kan sakna en männsika? För just nu längtar jag efter Jannike. Kanske om det är för att vi inte sågs på över en vecka och nu åker både hon och jag iväg igen. Jag vet inte, men jobbigt är det i alla fall, även om vi träffades igår sist och har umgåtts hela helgen.. Det kallar jag stark och evig vänskap!



2010's sommartest för tjejer.


Antingen eller
kjol eller shorts? - shorts
linne eller t-shirt? - linne
bikini eller baddräkt? - bikini
kärlek eller strul? -  kärlek
fest eller myskväll? - myskväll
dag eller natt? - dag
sola eller bada? - bada



Sommar frågor

Gillar du sommaren? - jag älskar sommaren!
Vad är det bästa med sommaren? - man kan solva och bada, vara ute mycket längre på nätterna utan att frysa, och det är ljusare
Brukar du sola mycket? - hur mycket är mycket?
Blir du lätt brun? -ja det blir jag
Brukar du åka båt? - yes!


Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - helst långa!
Blonda boys eller mörkhåriga? - det är inte hårfärgen på killen som spelar roll, som man blir kär i..
Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad!
Har du strulat med någon riktigt ful? - nej
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - nej
Har du strulat med fler än 2? - nej


Kärlek
När kysste du någon senast? - det var väldigt längesedan
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - nej, tyvärr!
Gillar du någon nu? - jag vet inte.
Har du pojkvän just nu? - no, I'm single!
Har du någon gång varit olyckligt kär? - haha!


Vänner
Har du många vänner? - jadå!
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - Jannike, Karin och mamma!
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - Jannike allra mest!
När senast var du med några? - senast i helgen.
Brukar du vara med vänner på helgerna? - ja, absolut!
Vilka brukar du umgås med på skolan? - jag brukade umgås med mathilda, josse och petra!

Sport
Går i i någon sport? - nej, inte längre..
Trivs du med den? -
Vad är det bästa med den? -
Vad är det sämsta med sporten? -
Har du många vänner inom den sporten? -
Är det en lagsport eller enskild? -
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? -


Random frågor
Har du en egen data? - nej, inte än..
Har du ett träd utanför ditt fönster? - inte precis precis utanför mitt fönster, en bit nedanför.
Bor du i villa eller lägenhet? - lägenhet hos båda
Äger du ett par rosa skor? yes, ett par flippflopp, om det räknas?
Har du ett par string? - nej, det är så jävla obekvämt!
Har du en vit bh?
- ja
Vad har du för mobil? - motorola V360
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - ja, det vore nog rätt så roligt!
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - att jag är väldigt omtänksam och snäll
Vad har du för hårfärg?
brun än så länge!
Vad ska du göra imorgon? - åka till mormor!
Var det här testet roligt? - yes, i just denna stund var det det!










Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela