idamartinakarlsson

RIVERSIDE MOTHERFUCKER

Publicerad 2010-08-29 22:39:50 i

Min födelsedag i fredags var grym! Först blev det skolan, då jag började tolv och hade en lektion på CUL och slutade klockan kvart över tre. Så efter det följde jag med Petra på stan en snabbis och sedan tog vi bussen hem till Öster. Och när jag kom hem lade jag mig i soffan direkt och somnade. Så vakande jag igen när mamma kom hem och då skulle vi börja med amten och tårtan och dukningen. Och först kom mormor så då fick hon käka lite middag med oss. Det blev kyckling med potatissallad, för det önskade jag. Det är så jäkla gott! Sedan kom det fler folk, pappa, Fia, Lövis, Jannike och sådant. Och jag fick massor av fina presenter! Tack så mycket för dom! Sedan följde jag med Lövis, Fia och Ante hem till Lövis där även Lotta var och sedan kom det en till kille. Så tog vi bussen hem till Fia. Och lite senare kom även Jannike dit och en massa annat folk. Någon Marcus, Teike, Stefan och sedan gick dom och vi skulle åka och träffa Marcus, en annan Marcus alltså, och då kom det ännu fler folk. Och vi fortsatte på stan, åkte hem till Oscar och lämnade en sak och sedan till McDonalds för att köra driven och köpa en glass. Och det slutade med att vi åkte upp till Prix så att jag även kunde få köra lite på moppen. Jag tycker det har blivit så roligt! Och efter en stund kom Marcus och stannade en stund och hjälpte oss att leta efter Jannikes jävla pekpinne till mobilen som hon inte trodde att hon skulle överleva utan. Hon sade att hon inte skulle åka därifrån föränns vi hade hittat den men det gjorde vi ändå! Så när vi kom hem lade vi oss och pratade och tillslut somnade vi. Och nästa dag, dvs igår var det ju lyskväll. Så vi städade hela huset, dammsög och skurade och sådant. Sedan hoppade vi in i duschen och vid halv sex tiden kom Gröten, Niklas och självklart vovven Håkan. Så blev det middag, grillat, jäklar vad gott det var med mat då, alla var super hungriga! Och till efterrätt blev det blåbärspaj. Och senare på kvällen drog vi ju ut med båten såklart! Vi åkte runt, hade med oss sterion som vi hade högsta volym på och det dansades för fulla muggar! Och vi stannade på en ö för att kissa och tända ljusen, sedan for vi tillbaka hem igen. Men det var riktigt roligt! Men när vi kom hem igen så var jag och Jannike väldigt trötta så vi gick och lade oss efter att vi hade kollat klart på ''Bröllops fotografen''. Och idag har vi faktiskt inte gjort så mycket! Vi har suttti vid datorn, vart hemma hos mig för att duscha och sedan varit hemma hos Jannikes igen. Och senare ikväll kom även Oskar och jag kom hem för ungefär en timme sedan. Jag har lyssant på musik och packat upp alla saker och röjt undan på rummet. Nu tänkte jag faktiskt fortsätta lyssna på musik ett litet tag till, sedan blir det nog sängen för mig. Jag börjar tio över åtta imorgon! Imorgon tänkte jag även om jag hinner lägga in bilder på allt som jag fick. Om jag hinner, jag ska ju på stan med brorsan som jag fick i present och jag ska köpa present till Jannike!


ÅÅÅÅH, jag blir mer och mer sugen på att kolla på den här när jag kollar på trailern! Jag ska prata med Jannike igen och fråga om hon vela gå, annars ska jag och mamma kanske gå sade vi. Och jag, mamma och Bosse ska kanske gå och se på Bröderna Karlsson!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela