idamartinakarlsson

THE GAMES WE PLAY

Publicerad 2010-08-18 00:17:12 i

Denna dag har varit en städ och slapp dag. Jag vaknade runt tio och började städa lägenheten det första jag gjorde. Jag dammsög och skurade hela lägenheten, och jag städade toaletterna och diskade. Så nu är det skinanade rent här hemma! Förutom brorsornas rum, de ser förjävliga ut. Men annars så! Sedan hoppade jag in i duschen och efter fyra tiden kom mamma och hämtade mig för vi skulle ta med brorsan till Harmånger och byta ett bilbatteri och sedan åkte vi och handlade lite. Och sedan när vi kom hem hjälptes vi åt med maten, jag och mamma. Och jag slängde även ihop en kladdkaka som vi tre plus Fia satt och smaskade i oss förut. Och för ett tag sedan kollade jag och mamma klart på filmen ''The ugly truth'' och dippade grönsaker och chips. Och nu är klockan kvart över tolv och jag dunkar musik. Men jag måste övergå till sängen, för att imorgonbitti ska jag upp och tvätta redan klockan nio och sedan ska jag vara med Jannike.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela