idamartinakarlsson

THESE WORDS

Publicerad 2010-08-13 21:28:09 i

Ibland har man riktiga deg dagar. Och idag fick det bli en sån dag för mig. Jag har slappat och degat hela dagen. Jag har bara suttit vid datorn och tv;n. Ingenting annat. Bara ätit två onyttiga mackor till frukost och nu en sen middag som fick bestå av strips, chikennuggets och mangorajja. Väldigt onyttigt! Mne jag lade dit några gurkskivor också, så blev det i alla fall lite nyttigt. Nu ska jag fortsätta min kväll med andra onyttigheter framför filmen ''Tzatsiki, morsan och polisen''. Vad sägs om rabarberpaj och en kopp te? MUMMS!




Tänk, det var ungefär två och en halv måndag sedan man fick detta papper.
Mina betyg från nian. Det har redan gått två och en halv månad. Idag är det
prick två veckor kvar tills jag fyller år, vilket beyder att det är mindre än två
veckor kvar till skolan börjar. På måndag är det en vecka kvar..







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela