idamartinakarlsson

YOU CAN'T ALWAYS GET WHAT YOU WANT

Publicerad 2010-08-14 12:37:08 i

Det är lördag, klockan är halv ett, det är lite molnigt ute, men även sol. Och jag ska följa med Karin och co till Hölick! Jag har precis tagit på mig bikinin och en klänning. Jag ska bara tvätta mig och borsta tänderna, sedan är jag klar för att åka. Jag gjorde amerikanska pannkakor till frukost också, men jag måste ha tagit fel mått. För dopm blev jätte salta! Men jag åt i alla fall lite av dom. Men nu ska jag ringa mamma innan också, och jag måste även slänga ner plånboken, vattenflaska och handduk i väskan. Annars kommer jag att glömma det!


<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela