idamartinakarlsson

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

Publicerad 2010-12-23 17:47:52 i

Jag börjar bli riktigt oaktiv här på bloggen. Jag skriver nästan aldrig längre!
Och idag är det den 23 december, dvs julafton imorgon. Helt sjukt! Och det tråkiga är att jag inte har någon julkänsla alls. Det känns så himla tråkigt! Det märks verkligen att man är 16 år, inte liten längre. Och nu i år blir det bara jag, mamma, mormor och vovven på julafton. Det kommer säkert bli super duper mysigt! Men jag hade önskat att det var vi, brorsorna och moster med familj, som det för det mesta brukar. Men brorsorna ska festa och moster och co ska fira i Stockholm med Gregers familj. Men då firar vi istället med allihopa på annandagjul istället! Det blir min fjärde julafton, haha! Först med Jannike i måndags, med pappa igår, med mormor, mamma och hunden imorgon och med alla på söndag. Kommer nog bli grymt ändå! Men eftersom att vi åker till Söderhamn redan ikvällså antar jag att jag läre börja packa nu. Tänkte bara visa bilder på lite som jag beställde hem från H&M idag, föresten så fick jag hem mina sängkläder och servetter igår, super fint blev det och det blev så mycket skönare att sova inatt. Lovely!




(tightsen på bilden)











Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela