idamartinakarlsson

IMMA BE ROCKING THAT BODY

Publicerad 2010-12-07 23:27:17 i

Rätt så härligt dag faktiskt! Vaknade av att mamma kom in och sade att hon skulle åka till jobbet. Somnade om och vaknade igen när klcokan ringde. Somnade om igen och vakande 40 minuter innan bussen till centrum gick. Så det var bara att slänga på sig kläder, packa och slänga i sig nudlar. Jag öppnade även så klart julkalendern, det är ett måste för mig att ha en sådan, annars är det inte som vanligt. Och självklart harjag julstrumpa också, haha! Och imorse fick jag ett jätte fint armband, stort silvrigt, som jag kommer använda flititgt här framöver. Så tacks å mycket mamma! Men som jag sade så var dagen härlig. Kom till CUL, och det visade sig att vi bara var sex pers. Det var faktiskt riktigt skönt! Det var lugnt, inte lika mycket väsen och inte lika rörigt. Egentligen borde man dela in klassen i fyra grupper, sex personer i varej grupp ungefär. Det vore underbart! Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Var över till brorsan en sväng, käkat middag, suttit vid datorn och kollat på final avsnittet av Bartenderskolan. Från Sverige tyckte jag att JOhannes eller Mate skulle vinna, och där vann ju Mate. Däremot från Norge tyckte jag inte att Ole skulle vinna. Jag hejade mer på Diego, Alexandra eller Ida skulle vinna. Men dom båda var ändå två värdiga vinnare! Men nu måste jag gå och lägga mig. Börjar klockan åtta imorgon och efter skolan ska jag jobba! : )







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela