idamartinakarlsson

NEED YOU NOW

Publicerad 2010-12-06 17:25:26 i

Jag glömmer helt bort bloggen, men jag tänker inte på den nu längre. Man sitter ju bara vid facebook. Det är ju helt seriöst totalt beroende framkallande. Men det har i alla fall inte hänt speciellt mycket på sistone. Förutom att min bror å har flyttat och jag satt och börlade och skrattade på samma gång i lördags vid matbordet. Vi satt och åt tre rätters, pratade om att brorsan ska flytta ( bara några lägenheter härifrån ), plus att vi lyssnade på musik. Och just då var det en lite halv sorglig låt. Och självklart börjar jag grina då. Men jag satt samtidigt och skrattade hur mycket som helst bara för att det är så löjligt. Han flyttar några lägenheter bort liksom, det tar vadå, tre minuter att gå till honom, om ens det. Ni hör ju själva hur löjligt det låter, HAHAHA. Men grejen är ju den att jag har bott med honom i 16 år, min bror. Jag kommer sakna honom så jävla mycket. Men ska jag nu fråga om jag behöver veta någoning. Han var helt seriöst som 118 800, kunde svara på allt. Haha, så jävla sjukt! Mne nog pratat om det. Jag har i alla fall köpt klart nästan alla julklappar nu. Det är bara mamma, Joakim och Lukas kvar. Men det går fort!
Idag jobbade jag även på TeWés, lika roligt som vanligt! : ) Men nu ska jag dra mig ut till köket och se hur det går med lussebulls degen som mamma bakar, sedan ska det här bakas lussebullar vill jag lova! : )


HAHA, en grymt snygg bild på mig och min underbara mamma. Mamma med
vindruffs och jag med nybadat ofrächt hår! Tummen upp på det! ; ) ♥






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela