idamartinakarlsson

SOMLIGA LJUS BRINNER ALDRIG UT

Publicerad 2010-12-29 08:01:27 i

Efter hela fem dagar med julfirande, mysande, ätande, shopping och födelesedagsfirande, så är jag helt slut. Därför kändes det inte så super peppande att behöva tvätta nu på morgon, klockan 06.00 - 09.00?! Men jag måsta.. Och jag blev inte ett dugg gladare när jag insåg att jag måsta tvätta mina kockkläder också..  Typiskt! Men min jul har i alla fall varit super duper bra! På julafton tog vi det lugnt hela dagen, kollade på Kalle Anka, Kan du vissla Johanna, Karl-Bertils jul och sådant. Sedan åt vi och öppnade inte julklapparna förenns vid åtta tiden. Vi tog liksom allting som det kom och slapp stressa och bestämma tider då allting skulle göras. Sedan blev det en massa ätande av godis, vi spelade TP tills klockan halv ett på natten. Men det var riktigt roligt, roligare än förväntat! Och i förrgår firade vi våran julafton med moster med familj. Det skulle vi egentligen göra på söndagen, men pågrund av trafiken kunde vi inte göra det. Vi har ju mest snö i HUdiksvall av alla ställen i hela Sverige så ska just vi ha mest. Helt sjukt! Men hur som helst, jag fick en massa fina julklappar bl a en ny morgonrock(gudomlig), ljuslyktor, ljus, mandariner(haha), pengar, presentkort, handdukar, chokladtomte och nu har jag säkert glömt någonting också. Men jag blev i alla fall super nöjd! Och igår var vi till Valbo på IKEA och köpcentrumet som dom har där. Så då köpte jag 12 champagneglas för 18 kr och dom verkligen fina. Vanlig vattenglas, men som man kan ha desserter i också. Och även en ny mössa, tröja och tights. Det kommer bilder på allting senare.
Idag ska jag efter att jag har tvättat klart, sova en stund till, sedan dra mig ner till stan med Karin. Och ikväll ska hon och jag gå och se Änglagård 3! I sommras när vi var hundvakt åt mormors hund Lukas så såg vi på Änglagård 1 & 2, så nu kände vi att vi bara måsta se 3:an också. Jag ska även fira julafton med brorsorna ikväll, det ska bli riktigt skoj! Jag har så himmla mycket som jag ska hinna med innan skolan börjat igen! Idag ska jag vara med Karin och fira julafton med brorsorna, imorgon ska jag åka till Njutånger till Beatrice och co, för att gå på Iggesundsrevyn och sova över hos dom, eftersom att jag ska firamin nyårsafton hos dom på fredag. Så antar jag att jag sover över där till på lördag. Sen ska jag då komma hem då på nått vis. Sen har jag bara söndag och måndag som jag inte har någotning planerat för på tisdag åker jag till Stockholm och kommer inte hem förenns den 9:e, dagen innan skolan börjar. Det är lite mycket, men vi får hålla tummarna på att jag hinner med allting. Men nu måste jag dra ner till tvättstugan och tvätta all jädrans tvätt..


Så här vackra bilder får man om man har sin kamera ståendes vid datorn och Karin som älskar att leka är i farten! Haha, fan vad jag älskar dig kvinna!  ♥♥♥♥♥♥♥♥






Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-01-01 16:19:24

hahahahhaha fyfan xD snygg brud!!!!!! :D eller inte.

fan vad jag älskar DIG! <33333333

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2011-01-01 23:41:44

Jag älskar dig med snyggo! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela