idamartinakarlsson

ÄCKEL NÄSA

Publicerad 2010-01-07 01:01:16 i

Åååååååå, jag blir galen!! Min jävla äckel näsa bara rinner och rinner! Och inte hjälper det med att man snyter sig heller, då rinner det efter en minut igen. Jag hatar att vara förkyld! Inte är det kul just precis nu heller. Jag hoppas verkligen att jag är friskare och inte sämre tills på lördag åtminstone. För då ska ju jag, mamma och kanske Fia till Sundsvall. Jag har ju längtat som en tok till det! Så snälla snälla, jag ber...låt mig få vara frisk, i alla fall bättre på lördag!
Klockan är snart halv ett och jag ska nog ta och lägga mig snart. Man måste ju börja lägga sig tidigare nu också, på måndag börjar ju skolan. Tyvärr.. Usch, jag vill verkligen inte! Den här terminen nu känns det som om den kommer bli otroligt jobbig. Nationellaproven, tom nationellaprov i NO eller SO, sista chansen att höjja sig i ämnen, och det är verkligen seriöst allvar nu. Men jag har bestämt att eftersom att det är ett nytt år nu, 2010, så SKA jag verkligen kämpa på med skolan och försöka att höjja mig vartenda ämne som går. Det är kommer gå super bra!!
Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle röjja på rummet och lägga in nytvättade kläder i garderoben. Men det hann jag aldrig. Precis när jag hade skrivit klart det förra så skulle vi äta. Och vi alla fyra åt så fruktansvärt mycket så vi höll ju nästan på att spy. Jag vet inte hur länge vi satt där vi matbordet och klagade på att vi var så mätta! Och efter det så har jag frusit, jag tror jag är påväg att få feber, jag har som sagt snorat hela jävla tiden, jag är täppt i näsan och allt är piss känns det som. Så jag har bara degat framför tv;n nerborrad i en filt.
Men just nu sitter jag här och uppdaterar lite och samtidigt kollar jag på Hundtricket.
Nu har jag fått tillbaka min webbkamera också, så nu kanske ni akn få lite nyare och frächare bilder på mig och mina vänner. Bara det att jag har kopplat i den, men inte installerat det. Jag behöver tydligen en skiva, och den har bror min. Så han sa egentligen att han skulle hjälpa mig ikväll. Men nu ska ju jag sova snart, så det får bli imorgon i så fall.
Nu ska jag fortsätta att kolla på film och röjja lite innan det är sängdags.

Ni vet ju hur mycket jag ÄLSKAR SOMMAREN!! Eller hur? Så därför tänkte jag slänga upp lite äkta sommarbilder, gamla som jag hittade nu på datorn.






























Åå, när jag ser dom här och många andra sommar bilder så blir jag nästan baras ur, jag vill verkligen ha sommar! NU.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela