idamartinakarlsson

AQUARENA?

Publicerad 2010-01-22 17:11:36 i

Nu sitter jag här vid Jannikes dator. Eller egentligen är den hennes skolas dator, men hon får ha den hemma. Och det är seriöst den skönaste datorn jag någonsin har suttit vid i alla fall!
Jag kom för kanske en halv timme sedan. Vi därför inte hunnit göra speciellt mycket. Jag sitter här och Jannike är där nere och dammsuger. MOHAHA! Fan vad nice..
Jag ska äta här och troligtvis sova över också då som sagt, vi ska höra så att det är okej snart bara. Och ikväll blir det alltså till att baka trolldeg, kanske kolla på Letäs dance, käka middag och gotta. Jag har en känsla av att jag kommer somna så fort vi sätter oss i soffan senare. Jag är så slut! Senare ska Jannike ringa Sara och höra om hon är frisk eller inte. För är hon det så ska jag hänga med dom till Söderhamn imorgon, som egentligen Sara skulle göra, och bada på Aquarena. Det är ju så billigt också, sedan nu får vi gå in i relaxavelningen också ju. Underbart! Men det är OM Sara är sjuk det. Nu blev jag jätte sugen på att bada där, det är ju så fruktansvärt kul! Och bara därör så nästan hoppas jag på att Sara är sjuk så att jag kan få hänga med isället. Bara jag får pengar av pappa så.. Men nu ska jag inte hoppas för mycket!! Det kan ju faktiskt vara så att Sara är friks eller hänger med även om hon är sjuk. Men hoppas hoppas hoppas..






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela