idamartinakarlsson

BAJSKORVENS OLLON HELVETE

Publicerad 2010-01-26 16:05:55 i

Uschuschusch! Jag har precis kollat klart på den sjätte och sista filmen av Johan Falk. Just nu känner jag att jag har fet panik! Det skulle ju inte sluta såhär?! Inte såhär sorgligt. Jag blev enbart deppig av den där filmen. Såhär får det bara inte gå till. Neeeeeeeeeej!! Buhuuuuuuu!!!! :'(

Just nu istter jag alltså här och deppar för fullt pågrund av filmen. Fasen också!
Jag har snart gjort allting på ''Göra listan''. Några få saker kvar bara. Och vissa saker är ju faktiskt inte ett måste, utan mer saker som jag hade tänkt att jag skulle göra. Men vi får se hur det blir med de sakerna. Klockan börjar närma sig fyra och jag ska nog fortsätta ligga i soffan med vetekudden och nörda Johan Falk. Ni kanske undrar, kollar hon serisöt på Joahn Falk varenda dag? Och ja, det gör jag. Det är något fel på mig. Jag vet inte vad det är. Men om jag ser en film, och tycker om den, då blir jag helt jävla besatt av den och slutar aldrig kolla på den. Brorsan får fel på. Men jag förstår honom, jag skulle också bli irriterad på någon som satt och kollade på samma film minst fem gånger om dagen. Och jag vet inte vad det är, jag kan liksom inte sluta heller. Jag antar att det är som för rökare, dom kan inte bara sluta hur som helst, det kan inte jag heller. Och det här är ingneting jag vill. Det är sjukt jobbigt!

''GÖRA LISTA''

- Kolla på Andra Avenyn som äntligen har börjat, och samtidigt äta frukost. CHECK!
- Kanske kolla på Playa del Sol och Bobster. ---
- Göra tester om Andra Avenyn, Bobster och lite annat (Hur mycket vet du egnetligen om....?) CHECK!
- Kolla på den sista Johan Falk filmen, den sjätte, då har jag äntligen sett alla! CHECK! (BUHUU)
- Kanske kolla på kläder på internet, det är alltid lika roligt!
- Ringa mamma angående mitt banknummer och glass och frukt. CHECK!
- Göra en inköpslista åt mamma(om hon kan köpa med sig någonting). ---
- Ringa TeWés konditori, som jag egentligen skulle gjort för över två veckor sedan...(FY DIG IDA!) CHECK!
- Göra idrottsschema, samt fixa foxtrott musik och dansa foxtrott med pappa.
- Göra lite listor på bloggen, det var länge sedan nu( Top 10 lista, Hisarr och Dissar, mm.) CHECK!
- Kanske kanske städa.
- Kanske plugga.

Nu har det tillkommit lite fler ''CHECK'' på listan. Skönt!
Det jag har kvar är att kolla på kläder på internet, försöka göra klart idrottsschemat och dansa foxtrott med pappa, samt hitta foxtrott musik. Och jag tänkte även plugga lite, framförallt SO, och kanske NO. Och jag kanske tom tänker städa, det ser ut som en svinstia här så jag akn nog inte låta bli. Jag hatar när det är rörigt. Och jag ska avsluta kvällen med att duscha, eller kanske tom bada, ännu härligare!
Men först nu ska jag som sagt kolla på Johan Falk och käka blåbär, MUMMA! :)


:(

Jag måste bara, innan jag avslutar, också skriva in en replik. MOHAHA, jag garavar lika mycket varenda gång. Det låter så sjukt, galet, enligt mig :) Det roliga är det som står i kursiv stil.

FR - Det måste ju vara någon i gänget, vem fan kan annars veta vad fan vi håller på med?!
FW - Det kanske är din lilla plit hora som babblar, eller hur..? Det kanske är hon som knullar dig..
FR - Hörru tror du jag är så jävla dum så jag snackar jobb med min egen tjej?!
FW - Jag trodde inte man kunde vara så jävla dum så man kör genom hela jävla stan med en stulen flyktbil heller, men det kunde man tydligen din jävla pajas!!
SR - Käften nu båda två! Stå och tjattra som två påtända ekorrar.. Vad är det för jävla nivå?

Som sagt så garvar jag lika mycket varje gång jag hör dom säga det. Men det är ju min lilla humor det.. :)





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela