idamartinakarlsson

BILDER FRÅN ÅR 2009

Publicerad 2010-01-15 10:54:40 i

Vi fick en skiva förut, med en massa bilder, av familjen Seth. Dvs moster,Ebba, Hugo och Greger. Och jag har inte kollat på dom förens nu. De är riktigt fina bilder, och dom har en väldigt bra kamera tycker jag.
De första bilderna är från almanackan som mormor fick av dom i julklapp. Det är en hel del bilder!

BILDALMANACKA 2010




Januari


Februari


Mars


April


Maj


Juni


Juli


Augusti


September


Oktober


November


December

FAMILJEN SETHS BILDER



Ebba


Ida


Viktoria och Hugo


Prästen, Hugo och Viktoria


Ebba


Prästen och Hugo


Hugo och Viktoria


Lena och Ida


Ida, Hugo, Joakim och Ebbas och Hugos farfar


Hugo


Joakim


Ida och Hugo


Hugo


Ida och Hugo


Greger och Viktoria


Joakim, Ulla och Greger


Mona och Göran


Lena


Ida


Sofia och Ebba


Emma


Linus


Linus och Greger


Ebba


Hugo








Linus, Ebba och Hugo


Linus, Ida och Ebba


Joakim och Greger


Ulla, Linus, Lena och Ida


Ida, Ebba, Lena och Sven-Arne(morfar)..


Ida, Ulla och morfar..


Joakim, Ida, Greger, Lena och Ulla


Ebba


Birgitta och Hugo


Hugo


Ulla och Viktoria


Ebba


Ebba


Ormen och Ebba


Ebba


Hugo


Ida och Hugo


Hugo




Ida


Hugo


Ida och Hugo








Ebba




Lena och Hugo


Hugo och Ida




Isabell, Stefan, Lena och Linus


Viktoria, Ida och Ebba


Linus och Hugo




Lena och Hugo

Det var ju ett gäng bilder, ändå har jag inte ens tagit alla.
Nu ska jag gå och äta frukost och sedan ska jag sätta igång med att städa hela lägenheten. Dammsuga, skura, städa toaletten, diska mm. Phu!






Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-15 18:08:06

åh du är så fin ida!! <3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-15 20:21:07

Men hjärtat, du är super duper mycket finare än mig! :D<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela