idamartinakarlsson

DAGENS ....

Publicerad 2010-01-25 21:13:14 i

Inatt sov jag bättre, det var skönt! Men det största prblemet är att komma upp ur sängen, det är inte det lättaste.
Men jag kom till skolan idag i alla fall. Men jag kände på andra lektionen, matten, att jag inte skulle klara av att vara kvar. Jag kunde inte koncentrera mig pågrund av nacken. Så efter att vi haft teknik och käkat lunch så stack jag hem. Det var ruskigt kallt ute idag! Även fast solen sken som bara den. Men när jag kom hem så fick jag sms av Jannike, som undrade om jag kunde gå på stan med henne. Men där gick gränsen. Jag gick inte först hem, för att sedan gå ner på stan, och sedan hem igen. Det gör jag inte. Så hon kom hem till mig isället och gjorde mig sällskap. Ooch vi har legat i soffan och kollat på Johan Falk, eftersom att hon inte har sett en enda av dom filmerna(och hon tyckte dom var jätte bra). Och samtidigt som vi kollade på JF, slogs vi om pappas vetekudde. Jag tror nog att Jannike hade den mesta dels av tiden, jag fick inte ha den. Fastän det är jag som har neckspärr. Så jag tror inte jag har blivit så mycket bättre i den heller. Så vi får se om jag går till skolan imorgon. Men jag tror nästan att jag måste det. Vi ska få tillbaka våra matteprov, börja på ett nytt kapitel och även öva inför nationella. Men vi får väl se, jag kanske känner helt annorlunda imorgon när jag vaknar.
Jannike tog bussen hem för ungefär en timme sedan och jag har hunnit läsa lite bloggar och annat och nu sitter jag här och bloggar själv. Och bakom mig istter pappa och kollar på någon gala för ''Bästa .....'' osv osv. Och självklart sitter han och garavar som en tok, eftersom att det är komiker med. Men innan jag avlsutar det här för att värma vetekudden och sova, så tänker jag köra med en ''Dagens: ...'' lista.

Dagens humör: Glader (och lite less, på nacken)..
Dagens borde: Plugga och nacken borde bli bra!!
Dagens klädsel: Jeanstights, linne och huvtröja.
Dagens accesoarer: Ingenting..
Dagens smink: Har slutat med smink pågrund av hyn..
Dagens bästa: Jannike ♥
Dagens sämsta: Nacken och kylan..brr!
Dagens köp: Marrängsviss, fast den köpte egentligen Jannike, men vi kan ju låtsas! ;)
Dagens sysselsättning: Jannike och Johan Falk
Dagens låt: Rihanna - Russian Roulette
Dagens planer: Sova
Dagens längtan: Helgen!!
Dagens osmartaste: Jag..?
Dagens beroende: Johan Falk
Dagens middag: Korv med spagetti
Dagens sötnos(ar): Jannike ♥ och Joel Kinneman(Frank Wagner i Johan Falk)
Dagens saknad: Bl a morfar ♥








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela