idamartinakarlsson

BYTA MOBIL OCH BYTA FRISYR?

Publicerad 2010-01-07 14:33:32 i

Konstigt nog så har jag sovit jätte bra inatt! Igår när jag gick och lade mig för att sova så tänkte jag att eftersom att jag känner mig så fruktansvärt dålig så kommer jag ju inte kunna få någon som helst sömn inatt. Men där hade jag fel. Jag vaknade halv ett. Super skönt att få sova ut idag också!
Hitills har jag enbart suttit vid datorn. Jag har kollat igenom hela lIna Rosings blogg, JAG ÄLSKAR DEN!
Och som jag sade igår så skulle jag lägga in nytvättade kläder i garderoben, men det har jag fortfarande inte gjort. Dom ligger bredvid mig här nu och väntar på att få bli inlagda i garderoben.
Och självklart ska jag försöka äta någonting också. Men eftersom att klockan nu är 14.05 så känns det bättre om jag kanske äter lite grekiskabiffar sedan igår. Jag ska ringa mamma och höra så att inte hon ska ha dom.
Jag har även sms;at lite med Robert. Och vi har sagt att vis ka gå på bio och se Avatar någon gång nu. I alla fall innan den tjugonde, för då går hans två gratis biljetter ut. Jag vet inte jag, många säger att den är jätte bra och helt klart sevärd och vissa säger att den är dålig. Men om jag ska kunna få reda på det, så måste jag ju se den. Så den ska alltså troligtvis jag och Robert gå och se.
Brorsan har även erbjudit mig att ta hans gamla mobil eftersom att han har en ny nu. Så jag vet inte hur jag ska göra, jag älskar ju min och har vant mig vid det. Och på brorsans så äre det så förbaskat små knappar, men den är lagom stor och ser helt okej ut, plus att det är lite bättre kamera på den. Och jag tar jag brorsan gamla så har jag tå reservmobiler sen om jag skulle råka tappa bort den eller så. Mne det tror jag inte att jag gör. Jag är inte som min andra bror som har tappat sin i toaletten, dykt med den, tvättat den i tvättmaskinen och allt vad han har gjort med den. Och ändå har han också skaffat sig en iphone, onödigt enligt mig, för om någon måndad lovar jag att den är borta eller förstörd.
Men nu ska jag slänga in kläderna i garderoben, ringa mma coh äta frukost. Men först måste jag fan smörja mina läppar, jag kan knappt röra dom för dom är så torra, coh det gör så fruktansvärt ont..

Jag har ju föresten heal tiden pratat om att jag ska klippa mig, och även klippa lugg. Och det har jag bestämt mig för att gör nu. Jag ska bara be mamma ringa Ulrika och prata med henne, så vi kan fixa en tid, om jag inte går till Fia och klipper mig dvs. Det spelar nästan ingen roll för mig. Ulrika är ju duktig hon också!
Men jag tänkte slänga upp några bilder här på när jag hade lugg. Vissa bilder är verkligen fula, men det var några år sedan det här cokså, det var 2-3 år sedan jag hade lugg.
På dessa bilderna hade jag även kort och äcklig hår..



















Där är ett gäng fula bilder, på när jag hade lugg för 2-3 år sedan. Så om jag klipper lugg nu kommer det ju måsta se åtminstone lite bättre än på dessa bilder, nu efter 2-3 år senare. Vad tycker ni? Lugg eller inte lugg?






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela