idamartinakarlsson

EN SUPERHJÄLTEJUL

Publicerad 2010-01-07 18:36:09 i

Jag sitter fortfarande i sovtröjan och klockan är 18.18. Busigt..!
Jag satt mig och åt ''frukost'' klockan tre och startade samtidigt en film, och somnade. Och när mamma kom hem klockan tjugo över fyra, vaknade jag. Nu har vi ätit middag. Det blev tacoköttfärs inlindat i tortillabröd. Och till det blev det sallad, creamfrech och dricka. Det var riktigt gott! Och efter det var det kaka som gällde.
Jag har även pratat med Jannike på telefonen, jag vela att hon skulle hyra film och komma hit. Men tyvärr så kunde hon inte det, så det får bli någon annan dag. Exempelvis imorgon.
Mamma sade förut att vi inte åker till Sundsvall på lördag, om det är dålig väder. Och jag har varit inne på SVT nu och kollat vad det ska vara för väder. Och det står att det ska vara bra, tom sol. Så det är bara att hålla tummarn coh att dom har rätt!
Nu har jag precis startat julkalendern, En superhjältejul, jag blev så sugen på att se den. Men nu ska jag diska, så mamma blir glad när hon kommer hem, och sedan ska jag lägga mig i badet idag igen.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela