idamartinakarlsson

GUITAR HERO

Publicerad 2010-01-17 00:51:52 i

Jag som trodde att jag hade uppdaterat här imorse, men tydligen inte då.
Jag vaknade redan klockan tio idag, vilket jag absolut inte hade tänkt mig, men det går inte att göra någonting åt det nu ändå. Jag satt mest vid datorn, kollade på tv, kollade på SOS Gute och bara slappade. Tills jag vid två tiden ringde Jannike, som fortfarande låg och sov då. Inte för att jag är förvånad..! Men hur som helst så var jag hos Jannike redan klockan tre. Och vi har spelat GH, varit ner på OKQ8 och köpt gotta, mysit framför tv;n, vilket vi gör fortfarande. Eller jag sitter här och bloggar medan jag har en Jannike bredvid mig i soffan som tycker att jag är så fruktansvärt osocial. Och det kan jag väl hålla med om. Men jag ska fortsätta försöka övertala Jannike om att vi ska spela GH en gång till innan vi lägger oss för att sova. Inte för att jag tror att hon kommer vilja det eller gå med på det, men det är värt ett försök. Nu börjar filmen igen, någon film på tv som går nu som Jannike verkar tycka om. Så jag ska väl som sagt försöka vara social med henne. Men jag har en känsla av att om vi inte hittar på någonting annat nu så kommer jag somna på stört, hon vet ju hur jag är. Jag somnar bara jag ser en säng. Vi kanske kan spela Uno innan vi lägger oss. För det var skit kul när hon, jag, hennes bror och hans flickvän spelade det tidigare idag. Men vi får väl se. Nu känns det som om hon inte kommer vara så social med mig när filmen har börjat igen. För när hon ser på en film som hon tycker är bra. Då är hon verkligen inne i den, då är det ''Jorden anropar Jannike''. Men nu hörde jag att hon sade ''Mmm, vad sorgligt.'', så jag ska höra vad det var som var så sorgligt. Det var inte på tv;n i alla fall, och jag vet att hon har smsat med någon hela kvällen. Men hon vägrar säga med vem.. ;)






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela