idamartinakarlsson

JAG ÄR TRÖTT EFTER GÅRDAGEN

Publicerad 2010-01-10 14:29:47 i

Jag hade ställt klockan på tio imorse, för att jag inte skulle kliva upp allt försent. Men som vanligt så somnar jag om och vaknar när mamma och brorsan kommer in och ska fippla med någonting, klockan halv tolv. Så då blev jag arg på mig själv.
Hitills har jag inte gjort speciellt mycket. Mamma är i full gång med att städa och röjja undan alla julsaker, så det är fullt upp här hemma. Jag har försökt städa lite jag också, men det har väl gått sådär..
Ikväll ska mamma tvätta, så tills dess ska jag byta sängkläder.
Jag har även försökt idag med att föra över saker från mobilerna och sådant. Men det är någonting fel, som det inte har varit förut. Jag har alltid knnat göra sådant. Men nu kommer det upp en masssa fönster och dittan och dattan. Så nu har jag gett upp och sitter istället här och surar.
Egentligen så har jag lust att bara slänga mig sängen och somna om igen, men dessvärre går inte det. Jag ska idag försöka mig på ännu en gång att städa, jag ska diska, jag ska försöka få tag på pappa eller någon annan som vet om vi har fått hem något brev om vart vi ska mötas i skolan imorgon. Av någon konstig anledning så går all min post, ink skolans post, hem till pappa, så är jag hos mamma och breven kommer till pappa och pappa inte är hem,ma tuan i Ockelbo, då blir det lite svårt att veta saker och ting som händer med skolan. Så jag ska ringa pappa och se om han har kommit hem. Annars får jag väl försöka få tag på Matti eller så.
Robert har även smsat och frågat om vi skulle gå på bio idag. Och jag vet inte alltså. Jag känner mig jätte trött och slö, plus att jag ska hjälpa till lite här hemma, jag måste duscha innan i så fall och nej, jag känner helt enkelt att jag gärna tar det någon annan dag. Men vi får väl se, jag kanske hinner ångra mig..
Men nu ska jag fortsätta skriva lite med Jannike på msn.


Kolla vilken fin bild jag fick i mms här om dagen.
Det är Ebba, hon käkar lunch på Stinsen.

Mitt lilla hjärta, vad jag saknar dig! <3







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-10 20:10:51

haha fan va läskigt, jag hade också ställt alarmet på tio och sen somna jag om och vakna halv tolv <) haha! <3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-11 16:03:25

Läskiiiigt! :o<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela