idamartinakarlsson

JANNIKE ÄR PÅVÄG HEM!

Publicerad 2010-01-03 14:33:36 i

Imorse vaknade jag, jag visste inte riktigt vad klockan var. Dessutom har jag väldigt ont i halsen, så det gör skit ont när jag sväljer. Jag tror jag är påväg att bli förkyld igen.. Så jag somnade om och vaknade klockan tolv. Jag började röjja undan på rummet som var väldigt rörigt för att vara mig, så nu ser det mycket fint ut igen. När jag sprng runt där och plockade så kom jag på att jag, Jannike, Karin coh Marcus hyrde två filmer i tisdags. Men vi kollade bara klart på en, och började lite på den andra, men sedan skulle dom hem. Och det blev inte då heller att jag kollade klart på den. Så jag hade ingenting annat för mig, så nu har jag kollat klart på den och jag tycker den var super bra. Den kändes väldigt kort, men super bra. Så nu har jag alltså sett den, den rekomenderar jag verkligen. Jag tycker också att de två ungdomarna i filmen är så söta tillsammans.
Just nu är klockan 14.28 och jag har precis ätit frukost/lunch. Det blev det vi åt till middag igår och ett ägg som pappa hade kokat till mig. Jag har även hunnit läst bloggar och tom lyckats få tag i Jannike. Hon är påväg hem! Jag är just nu super glad, för jag har saknat henne som en tok sen i onsdags. Så vi funderar på att ses ikväll och bara dega i soffan hemma hos någon och kolla på film och kanske äta gotta. Om inte jag ska fråga om hon har lust att gå på bio och se ''Luftslottet som sprängdes'', vi gick ju på bio på ''Flickan som lekte med elden''. Aja, vi får väl se, jag ska nog höra med henne vad hon tycker. Och imorgon ska vi gå på stan en sväng och kolla igen. Och jag måste även in på TeWés och lämna mitt banknummer. Eftersom jag har SEB och det inte finns i Hudiksvall längre, så ska vi byta tillbaka till Sparbaknen och det skulle mamma tydligen fixa på måndag, alltså imorgon.
Just nu sitter jag fortfarande i myskläder, men jag tänkte lämna över datorn till pappa och själv tänkte jag lägga mig i ett varmt bad. Jag har börjat bada väldigt mycket nu, en tre fyra gånger tror jag på bara några dagar. Det ska jag fortsätta med, det är ju så underbart skönt!
Vi får se om jag akn slänger in en tummen upp och tummen ner lista seanre också, om jag har lust och hinner. Annars hörs vi imorgon!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela