idamartinakarlsson

KÄNNER MIG ENSAM

Publicerad 2010-01-02 22:21:46 i

Jag och Karin myste som sagt igår kväll med dipp och grönsaker och till det kollade vi på TV, i skolkatalogen och bara slappade. Sedan kollade vi på en kriminale som heter Olycksfågel, och den andra delen går nu ikväll. Jag kom i alla fall hem strax efter tolv och då bara måsta jag gå in på bilddagboken och kolla en grej. Så jag kom inte i säng förens vid halv två. Vilket inte kändes jätte bra imorse när jag ksulle upp klockan nio för att jobba. Men det gick riktigt bra på jobbet idag också, det var super kul som vanligt. Idag åt jag också räkmacka, blåbärsbakelse och en kaka. Super duper gott var allt! Och mätt blev jag också.
Sedan ringde jag efter pappa, så han hämtade upp mig och sedan åkte vi och bowlade. Pappa vann, jag kom tvåa och Gun kom sist. Nu har vi kommit hem cih ska sätta oss ner för att äta när som helst.
Efter det tror jag att jag ska lägga mig ner och vila, jag är helt slut efter dagen.
Egenltigen hade jag velat vara med Karin, men hon har tyvärr åkt hem idag, vid elva tiden. Så jag fick säga hejdå till henne redan igårkväll.
Och Jannike är inte heller hemma. Hon åkte till Fjällen dagen innan nyårsafton och jag har ingne aning om när hon kommer hem. Jag hoppas på idag eller imorgon. Men jag får inte tag på henne. Hon svarar inte när amn ringer eller skickar sms till obilen, och dom svarar int ehemma. Så jag antar att dom inte är hemma än, me jag hoppas att dom har det roligt och jag hoppas verkligen att dom ommer hem snart. För jag saknar henne så förbaskat!
Innan jag avslutar det här och ska käka så tänkte jag slänga in lite bilder sedan igår.









Det har kommit otrligt mycket äckel snö.. Nu får det fan vara nog!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela